1. Jakie są dostępne rozmiary bielizny i odzieży?
Dostępność rozmiarów sprawdzisz na stronie produktu. Tabela rozmiarów znajduje się tutaj i jest uniwersalna dla wszystkich naszych produktów.
2. Jak mogę sprawdzić, jaki rozmiar bielizny jest odpowiedni dla mnie?
Skorzystaj z naszej tabeli rozmiarów, którą znajdziesz tutaj. Jeżeli nie masz pewności co do swojego rozmiaru lub kupujesz na prezent, napisz do nas, a na pewno Ci pomożemy!
3. Czy oferujecie możliwość wymiany rozmiaru, jeśli wybrany nie pasuje?
Oczywiście! Masz możliwość wymiany rozmiaru, jednakże zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
4. Jaki jest czas dostawy zamówień?
Dokładamy największych starań, aby zamówienia opuszczały nasz magazyn w ekspresowym tempie.
Może się tak zdarzyć, że czas, jaki będziemy potrzebowali na realizację zamówienia wydłuży się maksymalnie do 7 dni roboczych. Poinformujemy Cię o tym. Wynika to z faktu, że wszystkie nasze produkty są własnoręcznie szyte, a niektóre z nich dostępne są tylko na zamówienie.
Jeżeli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: sklep@mijavu.pl
5. Jakie są opcje dostawy i koszty wysyłki?
Wysyłamy przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, Inpost), a ich koszt wynosi 10zł przy płatności przed wysyłką i 20 przy przesyłkach za pobraniem. Jeżeli potrzebujesz innej formy dostawy lub chcesz złożyć zamówienie poza granice Polski, skontaktuj się z nami.
6. Czy oferujecie darmową dostawę przy zamówieniach powyżej określonej kwoty?
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach powyżej 200zł.
7. Czy akceptujecie zwroty i jakie są zasady zwrotów?
Oczywiście! Masz na to 30 dni od otrzymania produktu. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
8. Jakie są dostępne metody płatności?
Korzystamy z płatności online PayU, które w swojej ofercie posiada takie możliwości jak: BLIK, Paypo, płatności kartą, szybkie przelewy. Możliwa jest również płatność przy odbiorze.
9. Czy jesteście dostępni do pomocy w przypadku problemów z zamówieniem lub produktami?
Oczywiście! Skontaktuj się z nami, a zawsze chętnie pomożemy!
10. Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście! Natomiast tutaj ważna jest szybka reakcja i kontakt, abyśmy mogli wprowadzić zmiany jeszcze przed wysłaniem zamówienia.